Blog Tentang Coretan Nadia Tentang Cinta Kau & Aku

Khamis, 15 Mei 2014

Masihkah Ada Cinta


Setiap hari setiap jam setiap minit setiap saat aku selalu berfikir,adakah kau masih cintakan aku masihkah kau cintai aku masihkah kau ingatkan aku???Entah apa kau buat sekarang,aku tak tahu...Kadang2 aku berfikir,lebih baik kau tak akan wujud lagi dalam hidup aku,tapi pada masa yang sama kenapa aku masih menunggu kau??Jauh dari sudut hati aku sebenarnya kau masih ku sayang..Tapi itu tak berbaloi kan jika aku je yang masih ada perasaan itu terhadap kau..Tapi jika kau hadir kembali suatu hari nanti aku hanya mampu tersenyum..Setelah sekian lama aku kau lupakan dan aku dapat melihat kau kembali itu dah cukup buat aku gembira.Kenapa aku ingat orang yang belum tentu ingat aku.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Ada SaatNya Aku Harus Melupakan Masa Lalu Ku Iaitu KAMU.Tapi Mungkin Mengambil Masa Bagi Ku.. Dikuasakan oleh Blogger.

© 2011 Coretan Pena Nadia, AllRightsReserved.

Designed by Myrodreel Malaysia