Blog Tentang Coretan Nadia Tentang Cinta Kau & Aku

Isnin, 19 Mei 2014

Perpisahan


Saat pertama kali kita bertemu,tidak aku sangka kita kan berpisah dengan cara bergini.Tidak ku tahu kau akan berubah.Tidak Ku tahu ia sudah tiada.Aku mencintai kau sepenuh hati Ku.Aku memberikan semua cinta aku cuma untuk cinta kita.Aku mencintai kau sepenuh jiwa raga aku.Berapa lama kau pergi.Kau pernah berjanji padaku .Aku tak pernah lupa ,dan aku tak sanggup untuk mengingatinya kembali.Kau,apakah kau masih cinta kan aku.Aku tahu kau sekarang tiada masa pun untuk memikirkan aku.Kau sibuk dengan dunia kau sendiri?Kau telah pilih jalan kau sendiri tanpa kau fikirkan aku.Tapi aku selalu fikir mungkin ada hikmahnya kan.Allah tak hadirkan seseorang itu dalam hidup kita tanpa sebab.Adakah mungkin kita kan bersama?Aku menantimu selalu.Percayalahh,KEBAHAGIAAN MU KEBAHAGIAAN KU.Aku ikhlas kan kepergianmu dengan air mata ku..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Ada SaatNya Aku Harus Melupakan Masa Lalu Ku Iaitu KAMU.Tapi Mungkin Mengambil Masa Bagi Ku.. Dikuasakan oleh Blogger.

© 2011 Coretan Pena Nadia, AllRightsReserved.

Designed by Myrodreel Malaysia