Blog Tentang Coretan Nadia Tentang Cinta Kau & Aku

Isnin, 19 Mei 2014

Berakhirnya Cinta


Saat putus cinta, pasti bakal ada kekosongan terasa di hati. Kamu pun melakukan segala cara untuk mengisi kekosongan itu.Saat itu lah aku mula merasakan hidup aku sudah tidak bermakna lagi.Cinta sejati aku yang pertama kenapa harus jadi bergini.Jikalau lah aku tahu aku tak akan menerima cinta mu dari awal lagi..Memang manis pertemuan kita tapi lagi pahit apabila aku terpaksa terima perpisahan kita..Tidak bagi tapi ya bagiku..Walau hakikat nya ku tak mampu menerima keputusan mu.Ku akan lalui hari-hari ku seolah kau tidak pernah hadir dalam hidup ku.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Ada SaatNya Aku Harus Melupakan Masa Lalu Ku Iaitu KAMU.Tapi Mungkin Mengambil Masa Bagi Ku.. Dikuasakan oleh Blogger.

© 2011 Coretan Pena Nadia, AllRightsReserved.

Designed by Myrodreel Malaysia