Blog Tentang Coretan Nadia Tentang Cinta Kau & Aku

Khamis, 15 Mei 2014

Cinta Datang Tanpa DiDuga


Betulkah cinta datang tanpa ku duga???Setiap apa yang akan berlaku kita tidak akan pernah tahu kecuali setelah berlaku kepada diri kita baru kita sedar kan.Itulah yang kita tidak dapat nak elakkan..Itulah fitrah kehidupan manusia.Dye hadir dalam hidup aku tanpa aku sangka.Dye pergi dari saya pum tanpa saya sangka.Ya Allah Tiada cinta yang lebih baik daripada mencintai mu.Tiada perasaan sakit hati tiada perasaan sedih ...Sedih yang teramat sangat..Mungkin Allah nak menduga aku..Aku terima dengan hati yang rela.Walau berat beban yang harus aku pikul aku teruskan jua tanpa sesiapa membantuku.Hanya dia yang mampu membantuku ketika itu..Tapi dye sudah hilang dari hidup aku..Seharusnya aku cinta dye sekadarnya sahaja.Dan tak mungkin .

0 ulasan:

Catat Ulasan

Ada SaatNya Aku Harus Melupakan Masa Lalu Ku Iaitu KAMU.Tapi Mungkin Mengambil Masa Bagi Ku.. Dikuasakan oleh Blogger.

© 2011 Coretan Pena Nadia, AllRightsReserved.

Designed by Myrodreel Malaysia