Blog Tentang Coretan Nadia Tentang Cinta Kau & Aku

Isnin, 19 Mei 2014

Saat Indah Bersama Mu


Saat indah saat bersamamu..Kenangan itu,bila ku terbayangkan kenangan itu..Aku rindukan mu...Kau rindu aku tak.Aku sayang kan kau.Adakah kau masih sayangkan aku.Ya allah,jika dia jodohku jangan lah kau jauhkan dia dari ku.Aku tak sanggup berjauhan darinya.Aku tak terima aku harus melupakan mu.Kenangan kita tak pernah lutur dari ingatan aku.Setiap kali bila aku teringatkan kenangan manis kau dan aku pasti aku akan tersenyum sendiri.Kenangan kita indah sangat, kelakar,tersenyum,bersedih bersama mu.Kau berikan aku waktu bersama mu meniti hari akan datang tanpa mu lagi.Seluruh jiwa ku ingin bersama dengan mu .Tapi kau pun menjauh.Tiba2 kini kau telah berubah.Apa salah ku..??Apakah akhir cinta aku kepada mu.Adakah kau tahu,sepanjang kau tiada aku hilang tujuan.Kau tak pernah tahu semua tu.Kau tak akan faham aku pun.Kalau kau mengerti aku kau tak akan buat macam ni.Terima kasih,kerana kehadiran mu dalam hidup ku melukakan hati ku.
                                                                                                                            

0 ulasan:

Catat Ulasan

Ada SaatNya Aku Harus Melupakan Masa Lalu Ku Iaitu KAMU.Tapi Mungkin Mengambil Masa Bagi Ku.. Dikuasakan oleh Blogger.

© 2011 Coretan Pena Nadia, AllRightsReserved.

Designed by Myrodreel Malaysia