Blog Tentang Coretan Nadia Tentang Cinta Kau & Aku

Isnin, 19 Mei 2014

Setia Ku Korban Kan


Inikah dugaan yang ku terima mencintai mu sepenuh jiwa.
Teryata kau tak mampu melihat cinta ku yang ikhlas.Demi nama cinta telah ku berikan HATI ku hanya untuk kau.Telah ku jaga kesetian ku.Kenangan indah saat bersama mu.Tak mungkin dapat aku lupakan.Tapi sayang sikit pun tidak kau hargai.Masihkan kau simpan surat2 kita dulu?Aku masih menyimpannya hingga aku di miliki INSAN LAIN or selamanya hingga akhir hayat aku.Sedihnya bila aku jujur dengan kau, ini yang aku dapat..Cinta yang ikhlas cinta yang hebat ketika insan yang di cintainya bahagia bersama insan lain.Dapat kah aku berbahagia di atas kebahagiaan mu suatu hari nanti.INSYAALLAH aku boleh.Kau janjikan setia aku janji kan menungu mu.Tapi kenapa hingga sekarang kau pergi dari ku.Kau tahu tak,Apa yang berlaku suatu hari nanti?Tak akan berubah perasaanku terhadap kau.Kenapa kau yang ku cinta.Sedangkan ku tahu kau tak akan pernah kembali.Yang Terindah Hanya Sementara.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Ada SaatNya Aku Harus Melupakan Masa Lalu Ku Iaitu KAMU.Tapi Mungkin Mengambil Masa Bagi Ku.. Dikuasakan oleh Blogger.

© 2011 Coretan Pena Nadia, AllRightsReserved.

Designed by Myrodreel Malaysia