Blog Tentang Coretan Nadia Tentang Cinta Kau & Aku

Isnin, 19 Mei 2014

Maafkan Aku


Maaf,Ku Telah Mengecewakan Mu.Bah Kan Ku Sia2 Kan Hidup Ku.Ku Tak Mempedulikan Pesan Mu.Walau Hati Ini Terus Menangis,Menahan Keperitan Ini.Tapi Ku lakukan Semua Ini  Kerana Cinta .Akhirnya Aku Juga Harus Merelakan Kehilangan Cinta Sejati Ku, Segalanya Telah Ku Berikan Dan Juga Semua Kekurangan Ku,Jika Memang Ini Yang Terbaik Untuk Diriku Dan Dirinya.Kan Ku Terima,Semua Demi Cinta..Jujur,Aku Tak Sanggup Saat Terakhir Petemuan Kita Malam Itu,Namun Yang Pasti Terjadi Kita Mungkin Tak Kan Bersama Lagi….

0 ulasan:

Catat Ulasan

Ada SaatNya Aku Harus Melupakan Masa Lalu Ku Iaitu KAMU.Tapi Mungkin Mengambil Masa Bagi Ku.. Dikuasakan oleh Blogger.

© 2011 Coretan Pena Nadia, AllRightsReserved.

Designed by Myrodreel Malaysia