Blog Tentang Coretan Nadia Tentang Cinta Kau & Aku

Isnin, 19 Mei 2014

Ketentuan Ilahi


MENGENALI MU SATU KEBETULAN
MERINDUI MU SATU KEINDAHAN
MENGINGATI MU SATU KEPASTIAN
MENYAYANGI MU SATU KEIKHLASAN
MELUPAKAN MU ADALAH SATU PENDERITAAN


Kenapa Harus Ada Perpisahan Setiap Pertemuan.Adakah Ujian Semata-mata.Demi Mencapai Sebuah Kebahagian Harus Ada Pergorbanan.Tidak Semua Menda Yang Kita Ingin Kan Di Atas Dunia Ini Kita Akan Dapat.Pasrah Lah Dengan Kehilangan Yang Kita Terima.Hidup Tidak Selalu Nya Indah.Hidup Kita Cuma Sementara.Cinta Juga Hadir Hanya Untuk Seketika.Cinta Yang Kekal Abadi Selama Nya Hanya Cinta Nya.(Allah Swt)Tidak Ku Nafikan Hadirnya Cinta Seorang Insan Di Hati Ku Sungguh Meninggalkan Kesan.Apa Kan Daya Kita Hanya Merancang Hanya Tuhan Yang Menentukan Segala Nya.Kita Tidak Tahu Takdir Kita Masing2.Hanya Maha Kuasa Yang Mengertahui Segalanya.Apa Yang Terjadi Atas Keizinan Nya.Aku Hanya Manusia Biasa Aku Tak Layan Untuk Melawan Takdir Nya.kekadang harus terima suratan takdir darinya .Aku Hanya Hamba Allah Yang Lemah Lagi Banyak Kekurangan Daripada Kelebihan.Redha Jalan Yang Terbaik.Kesukaran Akan Menjadi Mudah Jika Hati Kita Berpegang Teguh Kepada Allah swt.Tiada Yang Lebih Indah Bahagia Jika Kita Adalah Tergolong Di Dalam Kalangan Orang Yang Beriman di jalan Allah Swt.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Ada SaatNya Aku Harus Melupakan Masa Lalu Ku Iaitu KAMU.Tapi Mungkin Mengambil Masa Bagi Ku.. Dikuasakan oleh Blogger.

© 2011 Coretan Pena Nadia, AllRightsReserved.

Designed by Myrodreel Malaysia