Blog Tentang Coretan Nadia Tentang Cinta Kau & Aku

Isnin, 19 Mei 2014

Kenangan CintaKu


Jika aku hadir untuk di sakiti,biarlah aku pergi jauh dan sendiri.Tanpa ada kau ,sesiapa pun di sisi..Aku telah jatuh.Mungkin kerna aku terlalu mencintaimu aku terluka.Aku cinta tapi benci cara kau mencintaiku.Salahkah bila aku mencintai kau,dan aku berharap kau jadi miliku.Walaupun banyak yang cakap aku tak sesuai untuk kau.Aku lebih rela tidak mengenali mu daripada akhirnya aku harus melupakan mu.Kau tahu tak,bukan mudah untuk aku lakukan.Hancur hati aku,ibarat kaca yang kau jatuhkan.Kenapa cinta ni yang harus bergini kenapa tidak cinta yang lain.Kenapa harus terjadi kepada aku kenapa bukan insan lain.Kenapaaa.Aku dah puas menangis kerana cinta kau.Telah ku hadapi dugaan yang terpaksa aku terima.Dalam hati cuma kau.Ingatkan dulu kau yang mulakan dulu.Kau yang pertama buat aku bahagia.Kau memberi aku semangat.Kau buat aku rasa bertuah.Aku gembira dengan kau.Tapi ia tak kekal .Hehehe.Aku jadikan ia sebagai kenangan indah dalam hidupku..Tq pernah hadir dalam hidupku.Kau buat aku kenal cinta sebenar.Tq kau buat aku di hargai.Tqqqq.Biarlah aku simpan menjadi kenangan hidupku.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Ada SaatNya Aku Harus Melupakan Masa Lalu Ku Iaitu KAMU.Tapi Mungkin Mengambil Masa Bagi Ku.. Dikuasakan oleh Blogger.

© 2011 Coretan Pena Nadia, AllRightsReserved.

Designed by Myrodreel Malaysia