Blog Tentang Coretan Nadia Tentang Cinta Kau & Aku

Khamis, 15 Mei 2014

1 Dalam Sejuta



Nama beliau ialah aisyatul.Dye lah kawan baik saya taw.Dye sorang jew,tiada yang lain.Semua tentang saya semuanya beliau tahu.Antara kiteorang tiada rahsia taw.So hargailah sahabat,bila dah tak ada baru nak hargai tiada gunanya betol tak...Beliau selalu menolong saya,selalu ada bersama saya ketika senang dan susah.Banyak kenangan kami bersama.Sejak sekolah rendah lagi saya mengenali beliau..Sampai sekarang kami masih lagi berkawan walaupun sambung study tak sama kolej selama 3 tahun tapi still lagi berhubung.Sampai kerja pum nak bekerja sama2 juga.Heheehe.Tah macam mane nanti bila dah kahwin.Hahahaha.Pasal cinta di antara kami tak pernah rahsia.
Bermadu pun kiteorang tak kisah kot haha gurau jew. Saya sayang sahabat saya.korang macam mane..


0 ulasan:

Catat Ulasan

Ada SaatNya Aku Harus Melupakan Masa Lalu Ku Iaitu KAMU.Tapi Mungkin Mengambil Masa Bagi Ku.. Dikuasakan oleh Blogger.

© 2011 Coretan Pena Nadia, AllRightsReserved.

Designed by Myrodreel Malaysia