Blog Tentang Coretan Nadia Tentang Cinta Kau & Aku

Khamis, 15 Mei 2014

Biodata Penulis Coretan Cinta Nadia



Assalamualaikum..
Saya baru pertama kali buat blog saya sendiri.Saya berasal dari kelantan kota bharu.Hobi saya menulis dan blog saya lah tempat saya menulis dengan harapan dapat berkongsi bersama rakan-rakan semua..Saya harap kamu semua akan tetap menyokong saya.Di samping tu saya mengisi masa lapang saya dengan menulis.
Blog saya adalah tentang kehidupan manusia biasa tak lepas dari cubaan dan dugaan nya.Terutama nya pasal Cinta..Pasti korang pun ada kisah sendiri kan.bergitu jua saya.Cinta datang tanpa di paksa,kesedihan pula datang secara percuma.So,korang ambil lah iktibar sebagai padoman.Yang baik datang dari ALLAH yang buruk datang nya dari saya..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Ada SaatNya Aku Harus Melupakan Masa Lalu Ku Iaitu KAMU.Tapi Mungkin Mengambil Masa Bagi Ku.. Dikuasakan oleh Blogger.

© 2011 Coretan Pena Nadia, AllRightsReserved.

Designed by Myrodreel Malaysia